ZSEBRE MENŐ PÁRBESZÉD – MIÉRT FONTOS EGY WEBÁRUHÁZNÁL A MEGFELELŐ KOMMUNIKÁCIÓ?

Nem is sejted, hány vásárlót veszíthet el egy webáruház a rossz kommunikációja miatt. A helytelenül használt szavak, vagy a kommunikáció hiánya elriaszthatja a látogatóidat, és elijesztheti a vevőidet. Igen, azokat is, akik először járnak az oldaladon, és azokat is, akik egyszer már vásároltak nálad, és újra visszatérnek. Pedig a vásárlók megtartása gyerekjáték, ha megfelelően kommunikálsz velük.

Ebből a cikkből megtudhatod,

  • milyen veszélyei lehetnek a rossz kommunikációnak
  • hogyan javíthatsz a kommunikációdon
  • mi a különbség az aktív és a passzív kommunikáció között.

Ahol van adás-vétel, ott van kommunikáció is. De míg egy offline boltban sokszor a termék magáért beszél, vagy a gesztusok, arckifejezések beszélnek helyettünk, és fél szavakból is megérti egymást eladó és vevő, addig egy online üzletben MINDEN a kommunikáción múlik. Ezért létfontosságú, hogy a webáruház megfelelően kommunikáljon a vásárlóival. Elég egy rossz mondat, egy félreérthető üzenet, és máris tele lesz valamelyik fórum az elégedetlen hangokkal. Ez pedig komoly veszteséget okozhat bármelyik webáruháznak.

Az online jelenlét sajátosságaiből adódóan más kommunikációt igényel egy webáruház, mint egy fizikai bolt. A személyes jelenlét hiánya megköveteli, hogy az abból származó hátrányokat kompenzáljuk.

Hogyan kommunikálj a weben

Be kell jelentkezned, hogy láthasd a tartalom többi részét is. Kérlek . Nem vagy még felhasználó? Csatlakozz hozzánk!