WEBSHOP KERETRENDSZER KIVÁLASZTÁSÁNAK SZEMPONTJAI: MELYIKET ÉS MIÉRT?

WEBSHOP KERETRENDSZER KIVÁLASZTÁSÁNAK SZEMPONTJAI: MELYIKET ÉS MIÉRT?

avagy 13 pont, ami segít a döntésben

Ha Te is webáruház indításán töröd a fejed, vagy meglévő webáruházadat szeretnéd lecserélni valami másra, érdemes alaposan átgondolnod, mire van szükséged, és milyen lehetőségeid vannak. Ez a cikk ebben próbál meg segíteni. Bemutatjuk, mi alapján tudod meghatározni igényeidet, és ezekre milyen megoldások jöhetnek számításba. Melyiknek mi az előnye, hátránya, melyiket kinek ajánljuk és kinek nem.

Minden kezdő vállalkozó, aki online szeretne termékeket értékesíteni előbb-utóbb eljut ahhoz a kérdéshez, hogy

“melyik rendszert használjam?”

Egy kezdő kisvállalkozónak általában az alábbi elvárásai lehetnek egy webáruház-rendszerrel szemben:

Legyen

  • viszonylag gyorsan használatba vehető,
  • költséghatékony,
  • lokalizált vagy lokalizálható (magyar nyelvű, a magyar piacnak megfelelő),
  • könnyen, egyszerűen használható,
  • jól testreszabható,
  • felhasználó- (vásárló-) barát,
  • marketing funkciókkal ellátott,
  • jogszabályoknak maximálisan megfelelő.

A jó hír, hogy van ilyen rendszer. Nem is egy. A rossz hír, hogy nincs olyan, ami tökéletes lenne, ami minden igényt kielégítene, ami minden elvárásnak megfelelne. Mindegyiknek megvan az előnye, hátránya, de alapvetően több profi webshop motor közül tudsz választani. Megmutatjuk, melyek ezek, és hogy mi alapján tudod eldönteni, melyik a neked való.

Be kell jelentkezned, hogy láthasd a tartalom többi részét is. Kérlek . Nem vagy még felhasználó? Csatlakozz hozzánk!

Szólj hozzá!