SZERKESZTŐI SZEMMEL

BEMUTATKOZIK A WEBSHOP MAGAZIN

A tavasz a születés időszaka: nyilnak a virágok, rügyeznek a fák, és ilyenkor kell elültetni a magokat ha azt szeretnénk, hogy azokból valami nagyszerű nőjön, nevelkedjen.
Ezért is volt adott, hogy a webshop magazin magját most ültessük el remélve, hogy egyszer – minél előbb – nagyra fog nőni. Fogadjátok szeretettel, olvassátok haszonnal, használjátok forgalmatok növelésére.

Volt egy álmom…

Nem emlékszem már, honnan jött 2 évvel ezelőtt a Webshop Magazin ötlete. Csak arra, mit vártam volna akkor egy ilyen kiadványtól: független szakmai segitséget az olyan induló webáruházaknak, mint amilyet 2007-ben magam is indítottam.

Egy magazint, ami naprakész információval halmozza el sok kkv webáruház tulajdonosát, üzemeltetőjét. Magazint, ami nem a saját szolgáltatásait reklámozza, hanem – független kiadványként – bemutatja a lehetőségeket, eszközöket, miközben rendszeresen tudósit az elektronikus kereskedelmi piacot érintő hirekről, eseményekről, történésekről. Ötleteket, megoldásokat, válaszokat ad. Segit az indulásban, újjászervezésben.

Egy Magazint webáruházakról – webáruházaknak.

Mivel ilyen kiadvány nem létezett, és nem létezik ma sem, adta magát, hogy indítani kellene egyet. De mint sok jónak vélt ötlet, ez is a halogatás vermébe került. Bár folyamatosan kerültek a listára gondolatok, cikk ötletek, a megvalósítás elmaradt. Egészen mostanáig.

Az első számot “tartod a kezedben”, amit bátran nevezhetünk kisérletinek. Biztos vagyok benne, hogy a Magazin létjogosultsága nem kérdés, de lehet, hogy korai volt még a tartalmat ezen az online csatornán, ilyen módon elkezdeni terjeszteni. Remélem az idő minket fog majd igazolni.

Úgy tervezzük, hogy minden számban lesz néhány kiemelten fontos téma, ami a leginkább foglalkoztatja a webáruházakat. Az első számban ez a GDPR, ami hónapok óta a legnagyobb figyelemmel kisért esemény. Szintén kiemelt helyet kapott a webáruház rendszer kiválasztásának szempontjait taglaló cikk, ami az indulás vagy átszervezés, újraindulás előtt álló webáruházaknak ad kapaszkodót.

Ha ezeket a sorokat olvasod, valószínűleg Te is részese vagy, esetleg leszel az online kereskedelemnek. Így észrevételeid, visszajelzésed kiemelten fontos, hiszen ez a kiadvány Neked készül. Megköszönjük, ha megosztod velünk véleményedet, javaslataidat.

Remélem, hogy a Webshop Magazin folyamatosan teljesíteni tudja küldetését: hogy segítségével webáruházad jobban, eredményesebben működjön. Ehhez kívánok a Webshop Magazin szerzői, készítői nevében kitartást, sok megrendelést, bőséges hasznot!

Horváth Ferenc
a Webshop Magazin alapítója, főszerkesztője.