Webáruházak esetében az egyik legelső, legrégebbi, legklasszikusabb marketing eszköz a hírlevél. Valószínűleg neked is van hírleveled, te is gyűjtesz feliratkozókat, és több-kevesebb időt töltesz el azzal, hogy hírleveleket írj nekik. És valószínűleg te is szomorúan konstatálod, hogy ha korábban jól is teljesítettek ezek a hírlevelek, mostanra valahogy elmaradnak az eredmények. A listádra egyre kevesebben iratkoznak fel, az e-mail-eket egyre kevesebben nyitják meg, a megnyitók közül egyre kevesebben kattintanak az ajánlatokra, a kattintók pedig egyre kevesebbszer rendelnek.
Ez a cikk neked szól, ha
- nem hírlevelezel, és új lehetőségeket keresel,
- nem működik a hírleveled, azok nem hozzák a kívánt eredményeket,
- tudni akarod, hogyan írhatnál eredményesebb hírleveleket.
Be kell jelentkezned, hogy láthasd a tartalom többi részét is. Kérlek Jelentkezz be. Nem vagy még felhasználó? Csatlakozz hozzánk!