A vásárlók szemében egy webáruház nem más, mint egy üzlet, akitől csomagot kapnak. Talán ez világít rá egy webáruház legfontosabb feladatára: a csomagok kiküldésére. A vevő fejében olyan kép fog kialakulni a webáruházról, amilyen érzelmet érezni fog, amikor megkapja, és amikor kibontja csomagját.
- Hogyan állapíthatod meg a szállítási díjat?
- Milyen szállítási módokat ajánlhatsz a vevőidnek?
- Hogyan automatizálhatod az adminisztrációt futárcégeddel?
- Milyen lehetőséged van a teljes logisztika kiszervezésére?
Ezekkel a kérdésekkel is foglalkozik az Unas legújabb blogbejegyzése. Természetes, hogy ők elsősorban bérelhető webáruházrendszerük előnyeit emelik ki a cikkben, de az írás jól összefoglalja a csomagküldéssel kapcsolatot információkat, így hasznos olvasmány lehet minden webáruházat üzemeltetőnek vagy indítónak.
Az Unas blogbegyzése itt érhető el: Csomagküldés a webáruházban