KÖNYVAJÁNLÓ: WEISER ISTVÁN – AZ ÁRAZÁS 48 TÖRVÉNYE

Ahol terméket értékesítenek, ott az árazásnak fontos szerepe van a vásárlói döntések meghozatalában. A jó árak kialakítása nem könnyű, az interneten pedig, ahol a látogatók – többek között az árösszehasonlító oldalaknak köszönhetően – akár másodpercek alatt tucatnál is több üzlet kínálatát és árait tudják összehasonlítani kész művészet. Sok webáruház követi azt a politikát, hogy megpróbál a legolcsóbb lenni, pedig az olcsóságot jó marketinggel, vagy néhány tudatos árazási taktikával ellensúlyozhatná. Ebben lehet nagy segítség Weiser István könyve, Az árazás 48 törvénye.

Be kell jelentkezned, hogy láthasd a tartalom többi részét is. Kérlek . Nem vagy még felhasználó? Csatlakozz hozzánk!

A SZERZŐI JOG KÉRDÉSEI WEBÁRUHÁZAK ESETÉN

A szerzői jog ritkán kerül terítékre webáruházas témában, pedig akár banner készítésről, ÁSZF írásról, vagy a termékoldal illusztrálásáról van szó, a szerzői jogra fontos figyelni. Tipikus példa a termékfotók felhasználása, ahol sokan automatikusan a google képtalálatai közül választanak és töltenek fel képeket saját oldalukra – figyelmen kívül hagyva, hogy ezt jogilag lehet-e vagy sem. Éppen ezért lehet hasznos, ha webáruház üzemeltetőként mi is tisztában vagyunk a szerzői jog alapjaival: mit és hogyan lehet, és mit nem. Mert eljöhet az idő, amikor erre komolyabban is oda fognak figyelni az alkotók vagy jogvédők.

Be kell jelentkezned, hogy láthasd a tartalom többi részét is. Kérlek . Nem vagy még felhasználó? Csatlakozz hozzánk!