VISZONYÍTÁS KÉRDÉSE – AZ ÁRÖSSZEHASONLÍTÓ OLDALAKRÓL: HASZNÁLOD? MEGÉRI?

A rendeléshez vezető út sokszor hosszú és változatos. A folyamat sorrendje általában: problématudat keletkezik, megoldás keresés, a megoldás megtalálása, a termék kiválasztása, majd kiválasztják a kereskedőt is. A célegyenesben dől el tehát, hogy a vásárló kit választ: téged, vagy a konkurenciádat. Az árösszehasonlító oldalakat leginkább a folyamat ezen részében használják a látogatók, mert könnyen, gyorsan össze tudják hasonlítani az ajánlatokat. Te használod valamelyiket marketingedben? Tisztán látod az előnyeit, hátrányait? Megmutatom.

Olvass továbbVISZONYÍTÁS KÉRDÉSE – AZ ÁRÖSSZEHASONLÍTÓ OLDALAKRÓL: HASZNÁLOD? MEGÉRI?

GÖDÖRBEN A HÍRLEVELEZÉS?

Webáruházak esetében az egyik legelső, legrégebbi, legklasszikusabb marketing eszköz a hírlevél. Valószínűleg neked is van hírleveled, te is gyűjtesz feliratkozókat, és több-kevesebb időt töltesz el azzal, hogy hírleveleket írj nekik. És valószínűleg te is szomorúan konstatálod, hogy ha korábban jól is teljesítettek ezek a hírlevelek, mostanra valahogy elmaradnak az eredmények. A listádra egyre kevesebben iratkoznak fel, az e-mail-eket egyre kevesebben nyitják meg, a megnyitók közül egyre kevesebben kattintanak az ajánlatokra, a kattintók pedig egyre kevesebbszer rendelnek.


Ez a cikk neked szól, ha

  • nem hírlevelezel, és új lehetőségeket keresel,
  • nem működik a hírleveled, azok nem hozzák a kívánt eredményeket,
  • tudni akarod, hogyan írhatnál eredményesebb hírleveleket.


Be kell jelentkezned, hogy láthasd a tartalom többi részét is. Kérlek . Nem vagy még felhasználó? Csatlakozz hozzánk!

LEGYEN KÉPED HOZZÁ: SZEREZZ LÁTOGATÓKAT AZ INSTAGRAM-RÓL

A vásárlók és vásárlási szokásaik folyamatosan változnak, az online marketing pedig ezekhez próbál igazodni. Bár pár éve a Facebookhoz nagy reményeket fűztek a webáruházak, idővel az mégis csalódást okozott, és a nagy áttörés elmaradt: a Facebook-nak nem sikerült nagy szeletet kihasítania az online kereskedelem tortájából. De a fejlődés nem áll le, újabb és újabb lehetőségek adódnak. Ilyen lehet egy új szereplő az online marketingünkben: az Instagram néhány esetben már bizonyította, hogy a webáruházaknak sok látogatókat hozhat, és mind konverzióban, mind látogatószerzésben a marketing mix lényeges szereplője lehet egy webáruház esetében is.

Ehhez lehet segítség egy, a napokban megjelent szakkönyv, amely az első magyar nyelven megjelent könyv az Instagramról. Ennek kapcsán kérdeztem a két írót arról, milyen lehetőségeket nyújt ez az alkalmazás, mint marketing eszköz a webáruházaknak, hogyan induljanak el, és mit tartsanak szem előtt annak érdekében, hogy valódi látogatókat, vásárlókat szállítson.

A könyv két szerzője Morvai Ádám és Berki Zsolt az MBM Solvers alapítói, online marketing tanácsadók, akik elsőként írtak Magyarországon üzleti könyvet az Instagramról.

Morvai Ádámról annyit érdemes tudni, hogy a Budapesti Corvinus Egyetemen szerzett okleveles közgazdász diplomát és már 5 éve foglalkozik üzleti tanácsadással.
Berki Zsolt hasonló szakmai előélettel, szintén 5 éve online marketing szakértő, webshopokat és közösségi média oldalakat menedzsel.

Olvass továbbLEGYEN KÉPED HOZZÁ: SZEREZZ LÁTOGATÓKAT AZ INSTAGRAM-RÓL

MÉG NINCS TERVED A NAV ONLINE SZÁMLÁZÁSRA? VELÜNK BIZTOSRA MEHETSZ!

A hazai KKV-k fele használ jelenleg valamilyen számlázó programot. Vajon megfelelnek-e ezek a programok a NAV július elsején életbe lépő online adatszolgáltatási kötelezettségének? És mi lesz azokkal a vállalkozásokkal, amik eddig számlatömböt használtak? Az eNET piaci körképe bemutatja a legjelentősebb online számlázási szolgáltatásokat.

Éppen, hogy csak lecsengett a GDPR láz, a vállalkozásoknak újabb kihívásokkal kell szembenézniük:

2018. július 1-től a 100.000 Ft feletti áthárított ÁFA tartalmú számlákat online továbbítani kell a NAV számára.

Vajon mennyire felkészültek a hazai KKV-k erre a feladatra? Ezt mutatja be az eNET Internetkutató 2018. évi Online számlázási körképe.

Olvass továbbMÉG NINCS TERVED A NAV ONLINE SZÁMLÁZÁSRA? VELÜNK BIZTOSRA MEHETSZ!

VÁSÁRLÓI SZEMMEL: NAGY BANDÓ ANDRÁS

Állandó rovatunkban ismert, kedvelt embereket kérdezünk online vásárlási szokásairól, tapasztalatairól. Aktuális interjúalanyom Nagy Bandó András Karinthy-gyűrűs humorista, író, előadóművész, aki mostanában kicsiknek és nagyoknak szóló regényeket, verseket ír – természetesen a rá jellemző nagybandós stílusban.  Érdekes ízt adott a beszélgetésünknek, hogy Bandónak van egy saját webáruháza is, ahol saját írásait, könyveit rendelhetik meg az érdeklődők, akik a megrendelt könyvnél sokkal többet kapnak kézhez… de erről egy kicsit később.

Olvass továbbVÁSÁRLÓI SZEMMEL: NAGY BANDÓ ANDRÁS

SZAKMAI SEGÍTSÉG WEBÁRUHÁZAKNAK

EZ ITT A WEBSHOP MAGAZIN ZÁRT OLDALA ELŐFIZETŐKNEK

A Webshop Magazin az első független, online szakmai magazin webáruházaknak. A lenti híreket, cikkeket, információkat kizárólag a Webshop Magazin előfizetői láthatják, olvashatják.

Ha szeretnél  előfizetőként csatlakozni, először olvasd el, mi is ez a kiadvány, miről és kiknek szól, milyen előnyöket nyújt számodra, és csak akkor fizess elő, ha úgy érzed, segítségedre lehet ez a magazin eredményeid javításához, webáruházad fejlesztéséhez.

A Webshop Magazinról részleteket itt olvashatsz: Webshop Magazin

Olvass továbbSZAKMAI SEGÍTSÉG WEBÁRUHÁZAKNAK