Aktuális számunk

3. szám (2018.)

Megjelenik: 2018. november elején

A tartalomból:

Szerkesztői szemmel | A Black Friday veszélyei | Hazai e-kereskedelmi piacelemzés | Gödörben a hírlevelezés? | SEO: Csináld fordítva! | Viszonyítás kérdése: Az árösszehasonlító oldalakról | Mérj! Az e-kereskedelem mérőszámai | Könyvajánló: Amazonos történetek


2. szám (2018.)

2. szám

Szerkesztői szemmel: A világvége elmaradt – GDPR tanulságok | Szállítási módok: Melyiket miért, és miért ne | A nagy GDPR útmutató: Gyakorlati tanácsok a megfeleléshez | Legyen képed hozzá: Szerezz látogatókat az Instagramról | Termékadatlap, ami elad: Hogyan írj maximálisan konvertáló termékoldalakat | Jogsértő webáruházak listája | Állj több lábon: Hogyan növeld a bevételeidet | Vásárlói szemmel: Nagy Bandó András | Kicsik és nagyok: Hogyan rúgj labdába a nagyok mellett


1. szám (2018.)

1. szám

Szerkesztői szemmel: A szerkesztő jegyzete | Kis képernyő, nagy tömeg: a mobilnézet fontossága e-kereskedelmi szempontból | A nagy GDPR útmutató – 1. rész | E-kereskedelmi SEO trendek 2018-ra | Egy gyorsan bevethető bevételnövelő eszköz, amit még a nagyok közül is kevesen használnak | Termékfotózás: Csináld magad! | Ez téged is érint: Szerzői jog kérdései webáruházak esetén | Webáruház rendszerek: a webshop-motor választásának szempontjai | Hibás ár a weboldalon: tudd meg, mit tehetsz és mit nem | Új verziók: Frissíts! … vagy inkább mégse? | Miért süti a süti? | Könyvajánló: Weiser István – Az árazás 48 törvénye